Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

En i mängden

torsdag, juli 12, 2007

Precis som många andra har jag fått LaRedoutes höstkatalog. Mycket av det var helt ok, en del var jättefint och resten bara skräp. LaRedoute kan verkligen det där med spektra, vilket gör att det säkert passar en bred skara, praktiskt. Hur som helst, jag kunde inte låta bli, det blev en långärmad ulltröja och två sidenblusar, en från sommarrean och en från det nya. Tror de blir super att ha i höst och 10% på nytt och en massa % på det gamla är ju heller inte helt fel. Paket kommer i aug, jag väntar med spänning!

2 Comments:

At 7:40 fm, Blogger Kerstin said...

Åh, jag har inte fått den ännu. Snyft...

 
At 10:38 fm, Blogger Anna said...

Den finns väl på nätet också tror jag?

 

Skicka en kommentar

<< Home