Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Data vs Smink

måndag, augusti 21, 2006

Nu har det varit mycket datatjat de senaste inläggen, men lugn, omväxling är på väg :) Jag går raskt över till att undra över den nya mascaran från Lancome, Fatale. Såg den först i Elle UK, men är nu inne och spanar vidare på hemsidan. Man kan få bevittna både "the weapon" samt "the technique" (själva borsten samt hur man ska applicera). Nog för att en mascara inte har världens hype-möjligheter, men att visa hur den ska appliceras kanske känns lite i överkant... Att få se borsten däremot är ju bra, det är oftast den som brukar vara avgörande i de flesta köp, vad jag har fötstått iaf. Den här var väldigt taning, men utlovar någon slags 3D-effekt. Jag är ju i min jakt ute efter både "långa OCH flylliga" fransar, det ger ju inget om de bara blir långa. Undrar om detta är något för mig eller om det är bättre att hålla sig till det man vet är bra, Hypnose.