Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Sommarpyssel

torsdag, augusti 03, 2006

Knycker lista nedan från Annaterese

Namn: Anna
Smeknamn: Baby
Ålder: 23
Längd: 170
Vikt: Siktar på 60
Favoritväska: Smålandskasse, Svenskt Tenn
Favoritkändis: Måste jag säga nån blir det nog Scarlett
Skostorlek: 40
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blågröna
Favoritfilm: Oh, oh, Ice Age alt. Notting Hill alt. Det stora blå
Favoritskor: Stövlar/Pumps
Drömjobb: Göra något som jag trivs med
Favoritbutik / Sverige: HM, MQ, Zara
Favoritbutik / utomlands: Topshop, Urban Outfitters, alla second hand-buiker i London :D
Favoritkaffe: Valfritt med mycket mjölk
Sofi eller Ebba: Det var väl Ebba där ett tag, men nu har jag faktiskt dumpat henne också...
Favoritstövlar: Alla mina svarta från bronx
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Så mycket det bara går ;)
Hur många skor har du: 20+
Louis Vuitton eller Gucci: Tjaa, båda?
Kilklack eller stilett: Beror på humör och tillställing
TV-program: SATC, Related, L-word, Weeds
Drömutseende: Som jag ser ut?
Fulaste plagg i din garderob: Har gjort mig av med de värsta relikerna nu under flytten faktiskt...
Snyggaste plagg i din garderob: Det skulle väl vara alla mina klänningar
Favorittidning: Elle UK
Länder du varit i: Danmark, Finland, England, Portugal, Grekland, Italien, Ungern, Kina, Singapore, Malaysia, Indonesien...
Länder du vill till: Japan, USA, Holland
Favoritplats i hela världen: Triangeln :D
Favorithändelse i hela ditt liv: När jag kom in på universitetet/När jag fick jobb?
Husdjur: Nopes
Drömbil: En som någon annan kör

Vill ha mest just nu..
Skor: Nya höstskor/rosa balerinas med fyrkantig tå a la riktiga tåskor
Klänning: Tyllklänning
Väska: Oj, vet inte, en stor?
Jeans: Har ett par tiger som jag älskar, vill gärna ha ett par till
Sjal: Sidensjalar! I massvis!

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Gör det samma
Fendi B-bag / Fendi spy: Helst ingen...
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: The Choo guy!
Latte / Cappucino: Det med mest mjölk i
Coca Cola / Pepsi: Valfri lightversion
Paris / Nicole: Nicole
OC / Beverly Hills 90210: Har aldrig sett OC, har dock sett en och annan repris av Beverly Hills...
Puss / Kram: Ja, det beror väl på person
Pastasallad / Kycklingsallad: Kycklingsallad
Fläkt / solfjäder: Solfjäder, fläkt blir så kallt...
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Oh, Pucci, alla gånger!

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Absolut, personen med stl xss på rean, personen med alla rätt på tentan, personen som åkte på roskilde i somras... the list is long
Gjort bort dig för den du höll kär? Alla gånger :)
Snubblat runt i dina klackar? Japps, mitt på dagen t om
Varit avundsjuk på någon? Jadå, se ovan
Hatat någon? Tror inte det
Druckit / rökt / knarkat: Eh
Velat rymma och skaffa nytt liv: Det har jag gjort också ;)