Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Dans och tävlingar

lördag, mars 31, 2007

I onsdags fick äntligen platåpjucken följa med mig ut! Det har ju varit lite fram och tillbaka huruvida de är snygga eller inte, men nu till svart tunika och svarta strumbyxor (modell tjockare) så var de hur bra som helst! Det var även klubben vi var på, Autobahn hade nått som hette Club Europa med en massa kringresande DJ's (deras hemsida verkar ligga nere nu, så jag har inget att länka till) och vilket drag! Först electro som inte var av denna värld, tillsammans med min favvolåt, the Knife mixad av Dahlbäck&Dahlbäck, och sen helt underbar techno! Synd att det var vardag, annars hade man kunna stannat längre.

Torsdagen fortsatte med lite skoj i Sthlm. Först tävlingar inklusive golf i simulator... Inget jag är särskillt haj på, men varje träffad boll sågs som en seger. Huvudsaken var väl också att ha roligt. Av någon anledning så hamnade jag i det vinnande laget och blev belönad med en cleanser (det övriga utbudet var herrparfymer + att folk säger att den är bra, så jag är nöjd :)) Prisutdelningen skedde på en tapasrestaurant, riktigt god mat! Lite drinkar på det och sen ett inte alltför sent tåg hem, gjorde att det blev en lika sen torsdag. Det är skönt med helg nu :)