Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Uppdatering

måndag, mars 26, 2007

Såhär såg det ut i Januari:

... och för att tjuvkika på vad som förhoppningsvis komma skall:
  • Väska - Stor i skinn från Tiger
  • Investering - Vinterjacka/mobil (när 3 släpper den rosa...)
  • Resa - Skåne/London
  • Addiction - Jag skulle mycket väl kunna fastna för nån kroppsolja med typ glitter i
  • Hype - Madonna for HM? Kate Moss for Topshop?
  • Nyckelplagg - Platåskor, vita leggins
  • Beställning - American Apparel
  • Wow - Topshops flagship store som det ryktas om ska efterträda Debenhams på Drottninggatan?
Och resultatet?
  • Tigerväskan är mer het än någonsin, men ack än bara i beigt.
  • Vinterjacka -> för sent, mobil -> fortfarande ett projekt, jag väntar nu på andra veckan i Maj, så z310i ska komma i bronze (z610i blev bara för mycket och ströks).
  • London kommer sakta krypandes, besked borde komma i veckan *hoppas* Skåne är bokat.
  • Kroppsoljan ligger på is...
  • Ingen Madonna och Kate hade väl sina alster ute i Vouge nu, får ta en titt och se om det kanske är nått i stället.
  • Platåskorna står och hoppar i garderoben! Äntligen är det vår! Leggins:arna börjar så sakteliga värma upp de också...
  • Beställningen ligger på is...
  • Ett besök på Souk blir det väl under nästa Sthlmbesök kan jag tänka.
Nytt projekt blir också en kamera. Vill verkligen ha nått litet och nätt i stil med min jag redan har nu. Gärna utan en massa skärm på baksidan, jag har fett minneskort, jag bara trycker :) Känns lite synd att inte kunna få fortsätta mina självstudier i InDesign/Photoshop nu när kameran dött... jag som började bli en sån fena ;)

2 Comments:

At 9:31 em, Anonymous Anonym said...

rekomenderar verkligen Canon i7 kameran, jag fick ju en rosa i julklapp av Adde och den är brilliant!

 
At 6:18 fm, Blogger Anna said...

Ah, sjyst! Att den finns i rosa är ju heller inte helt fel ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home