Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Lista mera!

söndag, april 01, 2007

Listor är kul, hittade denna hos Nina

...BÄSTA köp:
1. Mina sidenlinnen från LaRedoute, att ha till jeans eller med leggins.
2. Svarta, spetsiga flats från Bronx, går till allt. Verkligen allt.
3. Alla mina trenchar, nu speciellt den från V&R. Ovärdeliga. Jag är en trenchtjej och har svårt för hela den här parkasgrejjen...

...SÄMSTA köp:
1. Har en och annan tröja i nån sidenmix, också från LaRedoute, som tappat formen rätt rejält.
2. En benvit polyesterblus från HM som verkade sitta bra i provhytten, men jag insåg sen snabbt att den var en storlek för liten, helt meningslöst köp, jag har typ slängt den.
3. Alla övriga impulsköp i dåliga material eller som typ tappat formen, när ska man egentligen sluta med sånt?

...SENASTE köp:
1. Nya svarta, spetsiga flats från Bronx :) Det kommer nya varje år och jag använder dem så mycket så det kan behövas....
2. Någon form av sidentunika, svart, HM.
3. En vit blus från Madonnakläderna, för att kompensera det tidigare dåliga köpet... Riktigt bra pris + att man variera den in i det oändliga.

...KOMMANDE köp:
1. Gärna en box jag hittat på 2hand, kubisk i mörkrött läder med handtag på locket, perfekt att ha smycken etc i.
2. En ny klutch.
3. Mobil och/eller kamera, kamera och/eller mobil.

... ÖNSKE köp (eget tillägg :)):
1. Madonnas kofta i cashmere, verkar helt underbar, har dock bara sett den i XS + att 798 :- för en kofta känns lite saftigt... Men också något man skulle kunna variera in i det oändliga.


+ hittade i mina gömmor hennes skiva från typ 2003/2004 om man inte minns fel... Den går varm här nu iaf, och hiten är väl denna. Något sa att det lät som electro dancehall och jag är böjd att hålla med :) Riktigt bra är det i alla fall.