Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Bekymmer

onsdag, augusti 30, 2006

Det har ju pratats mängder om American Apparel nu när Nelly tagit in det. Jag har varit sugen på att beställa därifrån ett tag, men tvekat pga fraktpriser, hur man ska göra med storlekar etc etc. Från HM eller annat mer "välkänt" märke kan man ju beställa vad som helst, man vet vad som sitter bra och vad frakten kostar ;) Hur som helst, det jag mest har varit ute efter är deras linnen, så bra basicgrejjer! Det linne som Nelly har nu verkar vara lite kort, och jag är inte 100 på om jag gillar urringningen. Kan hända att modellen 2x1 Rib U-Neck Tank mer är något för mig... Om Nelly tar in den så gör det ju saken lättare för mig, men tills dess, mja, vi får se.