Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Nuså

onsdag, augusti 30, 2006

Nu har jag fått testa nya Lancomemascaran! Det är ju kanske inte det bästa att dela mascaror med andra vad jag hört men skit samma. En kompis hade köpt den, men var inte så nöjd med den, så jag tänkte, perfa, då kanske jag kan få ta över! Men så testade jag och borsten var alldeles för liten, eller för smal, och den var piggig inte fransig, och det var bara fel. Jag tycker att borsten ska vara stor och fluffig, så det blev inget övertagande där och antagligen blir det en ny Hypnose snart.

Var på shoppingrunda i fredags och lyckades komma hem med en massa skoj! Ny parfym, har fastnat för DKNY Be delicious och lagret behövdes fyllas på. Gillar egentligen inte att köpa samma parfym flera gånger, men den här är för bra för att missa. Det hela började egentligen med att pappa rekomenderade Gucci Envy, helt perfekt. Jag fortsatte sen naturligtvis med Envy me, funkade också bra, Envy me 2 var däremot en katastrof. Jag ville då fortfarande ha en ny så jag gick in på Åhlens och förklarade att jag haft Envy-serien och ville ha en annan parfym som luktade liknande och hon for direkt på den från DKNY och den funkade så bra på mig! Nu ska det ju komma en limited edition av den, en röd, får se om det kan vara ett komplement kanske. Dock skulle den inte komma förrens om några veckor.

I övrigt blev det en grå (såklart), tjockare klänning från Zara och ett par svarta shorts från MQ. Jag är nog den enda som köper ett par shorts nu, men ändå, bättre sent än aldrig! Båda kan användas med svarta strumpbyxor, vita knäsockar i ull och bruna stövlar, nu får det gärna bli höst :) Dock, av någon underlig anledning har jag inget att ha på mig till kvällens fest med utgång...

1 Comments:

At 7:14 em, Anonymous Anonym said...

Hmm...då ska jag inte köpa den, har varit lite sugen att prova den men då håller jag nog fast vid Diorshow.

 

Skicka en kommentar

<< Home