Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Nytt jobb

måndag, september 04, 2006

Två saker har jag hittils kommit fram till efter två dagar:

1. Jag kommer att bli en fena på statistik (mer fena än vad jag redan är alltså)

2. Jag kommer inte undan fienden, IE (och det fliklösa surfandet)

Tiden då man kunde lulla till Carolina i mjukisbyxor för att man för trött för att bry sig är väl också slut, inte för att jag kanske klagar, nu är man lite taggad att maxa ut garderoben :) Oftast är det ju så att man har mer än vad man tror och ibland går gamla favoriter ofta bra ihop med nya kap. Kanske t om ska börja med dagensinlägg, eller golden oldies, eller favoritkombinationer...! Kommer absolut få användning av de nya höstfavoriterna:














Uppdatering: Jag är ingen Haxx0r, jag önskar att jag var, men tyvärr. Blogger är inte bra på att hantera bilder, jag önskar att det vore, men tyvärr.