Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Perfekt

onsdag, januari 24, 2007

Nog för att jag precis varit på gymet men jag är nog inte riktigt med i denna ligan än :)

Däremot är det en riktigt bra låt och kommer nog bli en favorit till helgen! Dilemmat är ju fortfarande vad man har på sig när det är -10 ute. Visst att man kan åka taxi, men det räcker ibland inte. Känns bökigt att hänga in flera lager i garderoben + att ta med extra skor... det händer inte. Så, vad gör man? Sprit värmer? + att alla blir så mycket snyggare ;) Mja, vi får se. Jag ska först plöja garberoben efter något festligt att ha som första lager.

2 Comments:

At 9:52 em, Anonymous Anonym said...

ja, visst är det förbaskat svårt och TRÅKIGT att klä sig i sånthär väder. Nu vill jag har vår. Eller iaf nååågra plus grader. :D

 
At 9:11 fm, Blogger Anna said...

Absolut, plusgrader skulle göra min dag :D

 

Skicka en kommentar

<< Home