Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Dagens

söndag, april 15, 2007

Dagens somriga blir den gröna HM-klänningen, som jag gissar att jag inte blir så ensam om... Men jag gillar verkligen den gröna färgen, det är kul att det sticker ut lite mot allt svart och vitt (Ja, som i enbart svart och vitt, dvs ingen färg alls :)). Tror den gör sig riktigt bra till vita leggins senare i sommar också.

Samtidigt som jag hade denna var det andra som körde jeans och t-shirt, bara enkelt blått och vitt. Jag tycker verkligen att sånt kan vara så snyggt, enkelt men ändå snyggt. Däremot så är jag fruktansvärt dålig på det, jag har jättesvårt för att "bara" ha jeans och t-shirt, det känns, när jag ska ha det på mig, så tråkigt på nått vis. Jag har två t-shirts från Indiska, en svart och en lite mer lila, hur snygga som helst, men än så länge har jag bara haft dem som slapptröjor hemma, för jag kan inte komma på ett annat bra tillfälle att ha dem. Det känns alltid som om att det är roligare att ha nått som sticker ut lite... Missförstå mig rätt, det hade säkert blivit jättesnyggt till jeans och hade nån annan haft det på sig hade jag säkert tyckt samma sak. Men jag är kanske helt enkelt inte en basic-tjej, utan snarare en klänning- och kjol-tjej, eller en shorts- och sidentopp-tjej, eller en tunika-tjej, och det kanske funkar det med.