Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Latmask?

torsdag, april 12, 2007

Förut hade jag nästintill obegränsad tid på internet. Jag hann läsa en hel bunt med bloggar, flera gånger om dagen t om. Jag hann vandra iväg på mystiska länkspår och hitta både det ena och det andra. Jag hann också leta efter bra och/eller ny musik, kolla spellistor och videos.

Nu är jag så bebgränsad att jag mest hamnar på Modefrossa + några andra favoriter också. Vissa läser man för att man är genuint intresserad, andra mest för att se nått nytt, olika bloggar fyller olika funktioner. Känns lite trist att man missar de som inte får plats i den numera hyffsat dagliga rutinen + allt som man bara hittar av en slump hos nån som har länkat till... som har länkat till... Men that's life, vad vet jag. Jag hoppas att jag får komma hem i tid imorgon i alla fall.