Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

I min väska

tisdag, april 10, 2007

... har jag följande:
  • Grönt pennskrin
  • iPod, modell old school
  • RayBans
  • Telefon
  • Chanel-läppstift
  • Rosebud
  • Vanliga glasögon
  • Två fodral, ett med nycklar och mynt och ett med kort och annat junk
  • Hörlurar till iPod (the best)
  • Kalender, som jag fullständigt skulle krevera utan
  • Kam, känns väldigt wierd då jag aldirg använt den
  • Anteckningsbok från PWC
+ väska från HM

Inviger härmed nya kameran som jag tycker fungerar alldeles utmärkt. Det enda jag har att anmärka på är att den inte direkt går att koppla in med USB, utan det måste gå via en dock. My mistake när jag köpte den, men gjort är väl gjort och jag kommer väl att vänja mig. Storleken är ändå viktigast för mig. Den dyker heller inte upp som egen enhet i datorn utan efter att man satt igång den dyker den upp i iphoto som man fått starta själv innan... Aja. Det kom med nån CD med program man kunde installera för import etc, men jag vill helst köra iphoto och inte ha en massa annat skräp liggandes. Men den är enkel att manövrera, det finns nästan bara en knapp och bilderna är så mycket bättre än de på min gamla!