Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Little miss computing

söndag, april 08, 2007

Det är nästintill oslagbart att kunna ligga i sängen med datorn och ha solen strålandes in genom fönstret och inte känna några måsten alls! Det är precis vad jag gör nu :) Slöläser bloggar, handlar Crabtree&Evelyn-grejjer på Appleheart, ska b la testa Rosewater hand therapy. Har alltid gillat deras Rosewater-serie och har i omgångar haft allt från body lotion, duschkräm och shampoo. Gillar att de har handkrämen i en tub med skruvkork (för det är så jag förstått det?) då kan man ha den i väskan utan risk för läckage. Jag har också pillat en massa med kameran! Den är laddad och jag har synat alla dess funktioner, och so far so good. Man fick med en CD med en mer utförlig manual där det står lite mer om funktionerna och hur man kan ställa in det ena och det andra, vet inte hur intresserad jag är då jag hittils klarat mig bra med autoinställning och ev ibland mörkerinställning. Nu när jag dessutom kan zooma ordentligt känner jag att jag har så det räcker och blir över :) Vi får se när det blir dags för de första bilderna!