Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Trevliga fredag

söndag, september 10, 2006

Fredagen som var innebar två trevligheter, förutom det trevliga med fredagar i sig:

1. Nyfunna fördelar med jobbet (förutom de uppenbara då)

Det var huggsexa i köket och jag kom över:

- Nagellack, YLS, ett beigt och ett opiumrött
- Läppglans, Dior, ser mer chokrosa ut än vad den egentligen är
- Strumpbyxor på sprayflaska :D Kunde inte låta bli, ingen annan skulle ha den ändå, nån annan som testat och vet om det funkar?

2. Utgång



Grävde fram en gammal favorit ut garderoben, svarta tröjan från MbyM, den är lite overseize och gjorde sig bra med sidenband i midjan. Tigr-jeansen var super som vanligt. Mina svarta pumps har jag gått sönder, eller gått snett, klacken lutar utåt, så de ska in på omklackning varpå de röda fick ta över. De är inte bara sjukt coola (tycker jag :)) men sköna att gå i också. Använder dem sälla dock då jag är lite petig med färg o så, med röda skor får man ha lite mer anonyma kläder för att inte bli för mycket etc, men detta var ett perfekt tillfälle.