Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Indiska

söndag, september 10, 2006

Det har varit en massa prat om Indiska på sistone och jag måste också ansluta mig till fansen då jag har haft svårt att inte fynda där nu ett tag :)



Hittade den blomminga ballongtoppen på rea, den gråa mjukiströjan var för söt för att låta bli och halsbandet går ju verkligen till allt. Kul med nått enkelt och funktionellt. Har även spanat in en grå kofta med knyt längst ner samt en väska. Jag har alltid varit lite svag för "killväskor", dvs sånna som brukar finnas på killavdelningar, de är oftast stora, platta, inte så plottriga och axelremmen går över bröstet. Just en sån i svart läder finns på Indiska nu, och jag måste medge att jag är sugen!

2 Comments:

At 9:24 fm, Anonymous Anonym said...

Nej nu är det jag som går direkt ned till Indiska! Alla fyndar ju där *avis*

 
At 11:49 fm, Blogger Anna said...

Haha, ja, marsch iväg! ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home