Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Träning

måndag, september 11, 2006

Jag har precis börjat träna igen efter ett litet uppehåll då jag var sjuk, känns helt ok. Vore bra om jag kunde hålla igång också, 2-3 ggr/vecka. Något som skulle göra det lite roligare kanske är att uppdatera klädförrådet. Jag har nog haft samma kläder i säkert fem år snart och skorna är ännu äldre. Till detta har det kommit lite gamla t-shirts med diverse tv-spelsloggor eller gamla fysiktröjor, helt ok, men kanske inte så fashionabelt. Jag har iofs aldrig riktigt brytt mig om hur jag ser ut på gymet, utan snarare fokuserat på att träna (tror det eller ej, men det är det jag är där för ;). Nu under terminerna blir det väl med aerobic och liknande och där ska ju alla se så hurtiga ut i små linnen och häftiga skor. Där syns det verkligen om det står FUTF på tröjan så att säga. Inte för att jag brytt mig där heller, men jag har alltid sagt att jag skulle behöva iaf nya skor. Nu hade Friskispressen ett reportage om just skor och jag dök in för att se vad som fanns. Skulle behöva nått med bra stötdämpning för knänen, men de som fanns passade "normala till breda fötter", eh, jaha. Mina fötter är av den smalare sorten, minst sagt. Ska försöka hinna med att gå in på en riktigt skoaffär där de har träningsskor så man kan få ordentlig hjälp, ska det vara så ska det vara liksom. Det skulle ju inte skada om det gick att få tag på lite fräsha linnen också... Stella Adidaskläder kanske skulle vara nått! :)

2 Comments:

At 9:20 fm, Anonymous Anonym said...

Jag försöker också komma igång med träningen. Jag har dock varit tvungen att inhandla lite nya träningskläder, mina gamla byxor höll på att spricka sist jag var och tränade ; (

 
At 12:25 em, Blogger Anna said...

Yikes, ja då är det verkligen dags att förnya. Mina har "bara" tappat formen lite.

 

Skicka en kommentar

<< Home