Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Veckans "Hjälp" alt. Den smärtsamma vägen mot mer put

tisdag, september 05, 2006

I helgen hade jag och en kompis en liten tjejkväll, det vanliga konceptet:

* Mat
* Drinkar
* Skvaller
* Kläder/smink/skor/övrigt

Vi avverkade allt i rask takt, jag gjorde flygande jakob, m ansvarade för drinkarna. Under tiden och framför allt sen så inspekterades det nyinköpta jeans, och lite nyinköpt smink. Däribland Too Face Lip Injection. Visst tänkte jag, som inte har världena putmun, att det är säkert skoj. Kanske inte så mycket effekt, men man kommer långt på placebo, eh, ja. Jag smetade på sådär som vanligt varpå m säger att "det är ju inget man pussar på pojkar med direkt". Jaha, tänkte jag, här står jag aldeles glansig, varför inte? Jo, förklarar hon, det gör ju lite ont. Va, nä, jag känner inget, menar jag varpå hon svarar, jo, vänta du... Och mycket riktigt, helt plötsligt kändes det som om jag hade 100 nålar i läpparna, konstant, ganska länge. Jag väntade ett tag, tänkte att det inte skulle hålla i så länge, men, nej. Det var nästan roligt så mycket kändes det, overkligt på nått sätt. Dock fick jag ordentligt med put som jag försökte föreviga med mobilkameran, får se om det är nått som hamnar här sen. Jag la t om på mer en gång till under kvällen, och nålarna var inte så hemska när de väl var väntade. Tyvärr har jag inga uppgifter på hurvida resultatet höll i sig under resten av kvällen då ingen hade kamera med sig ut och jag hade så mycket annat att tänka på än att kolla mig i spegeln varje kvart eller någon annan form av dokumentering. Men ändå, en mycket intressant upplevelse.