Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Armband

söndag, april 15, 2007

Jag har länge varit sugen på ett Hermes-armband även om jag förstått att det skulle vara ganska dyrt så har jag ändå tänkt att det kanske skulle ha varit värt det. Ända tills jag fick veta vad ett faktiskt kostade, 3400(!), och där blev det stopp. Jag hade kunnat leva med kanske 1000 och runt där, men inte 3k. Jättesynd! Nu finns det kanske budgetalternativ som skulle kunna funka, men jag funderar fortfarande.

2 Comments:

At 12:26 em, Anonymous Anonym said...

Om jag ska vara ärlig tror jag att jag tycker att budget alternativet var finare :S

 
At 8:01 em, Blogger Anna said...

Ja, de funkar aboslut, och i detta fall skadar det ju inte så att säga :)

 

Skicka en kommentar

<< Home