Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Dagens

lördag, april 21, 2007

Bifogar lite dagens från veckan som gått. Förra helgen var det varmt, så kunde man skutta runt i linne och leggins. Igår var det kallare och det fick då bli sidentunika och Tigerjeans.

Har även fått mitt paket från Appleheart! Jätteskoj! :) Hade beställt kräm och en liten födelsedagspresent. Krämen är som väntat, mysig och luktar hur gott som helst (vissa tycker den luktar för mycket dock...). Den kommer att bli en favorit i handväskan. Funderar dock på att lämna den hemma inför veckans flygningar så de inte tar den i säkerhetskontrollen. Det kan hända att det är på gränsen till 1 dl i, känns dumt att riskera.

Nu väntar jag bara på mitt Nelly-paket som posten i Uppsala vägrar skicka ut till mitt uthämtningsställe. Har haft avin sen i tisdags, men fortfarande inget paket, och det är ju inte så att man har all tid i världen till att hänga på postterminalen mellan typ 07-14... Aja, hinner närmast kolla igen på onsdag, de är bäst för dem att de kommit då. Jag beställde en del AA när de hade 25%-kampanjen, ville dock ha ett linne, men i vitt var det ju såklart slut, jag var lite sen in. Men fick annars med mig lite trosor och en kjol. Tror det kan bli riktigt bra.