Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Skor

lördag, maj 05, 2007

Nu när jag äntligen har tid att blogga lite sitter jag såklart på ett hotellrum i Hamburg utan min kamera, så mobilfoto är det som får gälla. När jag packade var det nån sa "Ta med bekväma skor", visst tänkte jag och packade för säkerhets skull två stycken. Jag har en favoritsko från Bronx som kommer ut i ny upplaga varje Januari ungefär. Det är lite av ryggraden i min skogarderob :) Det är en svart, spetsig flat som kan variera lite från år till år, och den funkar verkligen till allt vår- och sommartid. Egentligen har jag totalt tre par, men de allra äldsta har fatiskt blivit för stora, jag har gått ut dem... Så nu är det dessa två som gäller och de äldre har jag kört nu på dagen så nu ikväll blir det de nya! :)

2 Comments:

At 3:49 em, Anonymous Anonym said...

Vad är det för lyxsemester du är på då? ;)

 
At 7:42 em, Blogger Anna said...

Hehe, lyx och lyx, det är mest jobb :)

 

Skicka en kommentar

<< Home