Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Lycka!

lördag, april 21, 2007

Jag bara älskar att Entourage har börjat igen. Jag föll mer eller mindre pladask efter första avsnittet, som förvisso innehöll lite väl mycket rumpor och bröst, men alla serier gör väl vad de kan för att hålla tittare... (?). Aja, anledningen till att den fortfarande är så bra är Ari Gold, han förgyller serien med scener och citat likt:

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandy!"

Hehe, alla som sett ver vad jag pratar om. Lloyd är också ett riktigt skönt tillskott, ååh, jag hoppas de fortsätter köra denna hur länge som helst! :)

2 Comments:

At 11:12 fm, Blogger Kerstin said...

I love Ari :)

 
At 8:29 em, Anonymous Anonym said...

Jag älskar serien också, den är så grymt kul. Lloyd är ju underbar :)

 

Skicka en kommentar

<< Home