Lilla Anna i Stora Världen

Om saker du inte visste att du behövde veta eller I shop, therefore I am

Dagens

lördag, april 21, 2007

Dagens i solen, som inte var så varm när man väl kom ut, blev somriga shorts med den propra koftan till. Den funkar bra som jacka nu när det är lite varmare. Den är alldeles för varm att ha inne nu.

Ikväll blir det först någon form av middag med efterföljande utgång. Orange har party med DJ Deep fish något jag inte förstod förrens sent i eftermiddags, men ändå blev glad för :) Eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig än får det bli en sminkbild:
  • Bästa partyunderlaget från Chanel, sitter som berget, täcker som jag vet inte vad, utan att se ut som en kaka. Helt underbar!
  • Concealer, i särklass den bästa, Make up Store.
  • Rouge, helt ok, Make up Store.
  • Basskugga, Meteor, funkar till allt, oumbärlig :)
  • Sen beroende på kläder blir det antingen svart chanelskugga eller brun från Make up Store.
  • Bästa mascaran, Hypnose såklart!
Nu återstår bara kläderna... Är sugen på over knees med shorts, men det kanske blir för kallt... Sidenlinne skulle också funka, med kofta till först... Aja, vi får se :)